wtorek, 4 lutego 2014

Zimo odejdź !

Hej! Nie wiem jak wy, ale ja już mam dość tego śniegu (w sumie miałam go dość już pierwszego dnia jak spadł).  Wczoraj, w końcu rozpoczęły się moje wymarzone ferie (pozdrawiam woj. małopolskie) i jak to co roku mam wiele planów związanych z wyjazdami itd., ale pewnie znając życie zostanę w domu i całe 2 tyg. spędzę przed komputerem :/ Ok, do rzeczy... przeglądałam ostatnio różne strony internetowe i bardzo spodobały mi się niektóre zestawy ubrań.














8 komentarzy:

  1. mam tak samo, nielubię zimy. ale nic nie poradzimy na to.
    na szczęście u mnie śnieg topnieje, słonko świeci, hmm czyżby szła wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta spódniczka :* Ja tez mam już dosyć śniegu, marzy mi się lato.
    Chciałabym się odwdzięczyć za obserwację,ale niem masz obserwatorów google :(

    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie outfity! Zwłaszcza ten przedostatni. *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się najbardziej podoba ! :D Mamy podobne gusty !

      Usuń
  4. Świetne zestawy szczególnie ten na 1 zdjęciu

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwacja=Obserwacja