piątek, 7 lutego 2014

Jeansowe ubrania ...

Hej ! :)  Już ponad rok temu ubrania jeansowe wróciły do łask. Fakt ten nie zdziwił mojej mamy, która uważa, że projektanci coraz częściej wzorują się na dawniejszej modzie....Wracając do rzeczy nie wiem jak wam, ale ja od razu zakochałam się w jeansowych koszulach, które można łączyć ze spódniczkami, rurkami, skórzanymi kurtkami i z wieloma innymi rzeczami. Jednym słowem PASUJE TO DO WSZYSTKIEGO. Można też czasami fajnie poeksperymentować z dżinsowymi rzeczami. Zauroczyła mnie TA kamizelka. Jest po prostu urocza. Można także do koszuli poprzypinać koraliki, ćwieki itd.











Teraz parę koszul, ich cenę i sklepy gdzie możecie je dostać.


Reserved  119,99 zł



Reserved 119,99 zł






Reserved 149.99 zł




Reserved 119,99 zł


Sinsay 99,99 zł


Sinsay 69,99 zł
H&M 99,90 zł



Patrząc na ceny można się załamać. Ale możemy pocieszać się tym, że w sklepach istnieje coś takiego kal wyprzedaże... :) Sama posiadam małą "kolekcję" dżinsowych ubrać 
(1 koszula, 2 katany, 2 kamizelki). Przyznam się szczerze, że nie wydałam na to zbytnio dużego majątku. Jedną katanę i kamizelkę dostałam po mamie, a resztę rzeczy kupiłam w bardzo niskich cenach w sklepie. A wy macie jakieś jeansowe ubrania ? :)

Pozdrawiam i całuję.

2 komentarze:

  1. Ja mam koszulę i katanę :)

    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com
    OBS=OBS

    OdpowiedzUsuń
  2. jeansowe ubrania są super, total look! must have! *.*

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwacja=Obserwacja